Koszyk

Regulamin sklepu internetowego mam24.pl

1. Informacje o sprzedawcy
Sklep internetowy mam24.pl jest prowadzony przez:
POWER COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
UL. INŻYNIERSKA 8
67-100 NOWA SÓL

NIP: 9252149746

2. Kontakt
Adres e-mail: kontakt@mam24.pl

3. Zamówienia i realizacja
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej mam24.pl.
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktów i jest podany przy każdym produkcie.

4. Ceny i płatności
Wszystkie ceny podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
Akceptowane formy płatności są dostępne podczas składania zamówienia.

5. Dostawa
Koszty i czas dostawy są podawane podczas składania zamówienia i zależą od wybranego sposobu dostawy.

6. Zwroty i reklamacje
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub niezgodności towaru z zamówieniem należy zgłaszać na adres kontakt@powercompany.pl.

7. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień.

8. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie sklepu mam24.pl.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

9. Odstąpienie od umowy
Konsument, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu mam24.pl, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu (np. w formie pisemnej na adres: POWER COMPANY sp. z o.o., ul. Inżynierska 8, 67-100 Nowa Sól lub drogą elektroniczną na adres: kontakt@mam24.pl).
W przypadku odstąpienia od umowy konsument zobowiązany jest zwrócić towar w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował sklep o odstąpieniu od umowy.
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi konsument, chyba że sklep wyraźnie zgodzi się je ponieść.
Sklep dokonuje zwrotu wszystkich płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany w sklepie), nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. w odniesieniu do towarów:
- wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia,
- dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.